Festival Son Labreg@

https://www.soberaniaalimentaria.info/numeros-publicados/72-numero-37/741-son-labrego

Galiza tiene 3771 parroquias, cada una como mínimo con una romería vinculada a su fiesta patronal. Cuando todo el peso demográfico, económico y vital de Galiza pivotaba en el rural, estas festividades constituían un crisol donde se manifestaban las más destacadas expresiones culturales, desde los alimentos a la música y la danza, de una sociedad agraria hasta lo más hondo de sus entrañas. Con intención de recuperar ese espíritu en la Galiza rural del siglo xxi nació el Festival Son Labreg@. Ambiciosa pretensión si pensamos que el campo gallego, actualmente, es un espacio despoblado, deprimido, envejecido y desastrado, agredido y violentado por una erosión pertinaz de la que los gobiernos incluso se enorgullecen.

El germen, la idea de organizar un festival de música ligado al mundo rural nació, como no podía ser de otro modo, entre birras, en las conversaciones tabernarias de un grupo de amigos y amigas que compartían y comparten lazos comunes como su juventud, el trabajo de la tierra o pertenecer al Sindicato Labrego Galego, la organización agraria que representa a La Vía Campesina en Galiza.

VII Campo de traballo

VII Campo de traballo que organizamos a Fundación Sen esquencer a celebrar do 3 ao 12 de xulio de 2020, en Portomouro Val do Dubra (A Coruña).

Realizaranse obradoiros de cubertas, albanelería, traballo forestal, e restauración de forno de pedra.
As persoas interesadas en vir a compartir a esperiencia do traballo en grupo e de paso aprender cousas de construcción, ferramenta, ecoloxia, dereito etc ..os podedes anotar no noso correio info@senesquencer.org, será necesario que traiades saco de durmir e tenda.

O Domingo día 12 de xulio as 12 h, impartiremos un curso monográfico de dereito sobre “A PROPIEDADE PRIVADA, DO DIVINO E DO HUMANO”, trataremos nel as diferencias xurídicas dos distintos tipos de propiedade, e particularmente do reximen xurídico das fundacións, patronato, protectorado, plan xeral contable, constitución, rexistro, obrigas tributarias, funcións, vantaxes. Nun segundo termo tras o xantar, falaremos sobre o rexistro da propiedade, catastro, urbanismo, licenzas etc.
O curso será impartido polo avogado Fran del Buey Patrono e membro do colectivo xurídico terrum.
https://terrum.social/